HomePortalRegisterLog in

Share | 
 

 Selling My Suit

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Invitado
Guest
avatar


PostSubject: Selling My Suit   November 26th 2008, 5:46 am

Hi everyone,

I'm Hero now and I don't need this suit anymore, before to post on Gp's forum I would do it here.
So leave your offer.

Billporon +10 Statted INT+2 28% attack - Not awaked.

Cheers !
Back to top Go down
Player01
Moderator
Moderator
avatar

Male Number of posts : 5567
Age : 33
Registration date : 2007-09-30

Your Char
In Game Name: OneZ / Player01
Level: 121
Classe: Blade / RM

PostSubject: Re: Selling My Suit   November 26th 2008, 8:59 am

230 spros, 130 gpro, 100 apros , 80 sunstone ... =/

got nothing else atm lol


an yeah I know it's not enough Very Happy



btw i'm sorry I dont have the Str card, I must have sold it already :'(














 



vs

Back to top Go down
Invité
Guest
avatar


PostSubject: Re: Selling My Suit   November 26th 2008, 3:16 pm

Player01 wrote:
230 spros, 130 gpro, 100 apros , 80 sunstone ... =/

got nothing else atm lol


an yeah I know it's not enough Very Happy



btw i'm sorry I dont have the Str card, I must have sold it already :'(

i bet 80 suns are from the 100+ i gave u ¬¬
Back to top Go down
Invité
Guest
avatar


PostSubject: Re: Selling My Suit   November 27th 2008, 1:22 am

RomioX wrote:
Player01 wrote:
230 spros, 130 gpro, 100 apros , 80 sunstone ... =/

got nothing else atm lol


an yeah I know it's not enough Very Happy



btw i'm sorry I dont have the Str card, I must have sold it already :'(

i bet 80 suns are from the 100+ i gave u ¬¬


I NEED SUNS


Btw may i would of bought it if i didnt get hacked ._.
Back to top Go down
Guest
Guest
avatar


PostSubject: Re: Selling My Suit   November 27th 2008, 4:21 am

Player01 wrote:
230 spros, 130 gpro, 100 apros , 80 sunstone ... =/

got nothing else atm lol


an yeah I know it's not enough Very Happy



btw i'm sorry I dont have the Str card, I must have sold it already :'(

I Need Sunnnnns <3
Back to top Go down
Player01
Moderator
Moderator
avatar

Male Number of posts : 5567
Age : 33
Registration date : 2007-09-30

Your Char
In Game Name: OneZ / Player01
Level: 121
Classe: Blade / RM

PostSubject: Re: Selling My Suit   November 27th 2008, 7:14 am

RomioX wrote:
Player01 wrote:
230 spros, 130 gpro, 100 apros , 80 sunstone ... =/

got nothing else atm lol


an yeah I know it's not enough Very Happy



btw i'm sorry I dont have the Str card, I must have sold it already :'(

i bet 80 suns are from the 100+ i gave u ¬¬

Not only cuz I did have some before ^^ and you know you don't remind people of favors you did them Wink














 



vs

Back to top Go down
Invitado
Guest
avatar


PostSubject: Re: Selling My Suit   December 1st 2008, 12:30 pm

I gonna make a post at gp forum, please don't tell to pple that im selling my suit. thanks.
Back to top Go down
Player01
Moderator
Moderator
avatar

Male Number of posts : 5567
Age : 33
Registration date : 2007-09-30

Your Char
In Game Name: OneZ / Player01
Level: 121
Classe: Blade / RM

PostSubject: Re: Selling My Suit   December 1st 2008, 3:20 pm

Sounds good ^_^


anyway where were you today? what have you been up to ? been out late? Hope you didn't drink .. or smoke ...















 



vs

Back to top Go down
Invitado
Guest
avatar


PostSubject: Re: Selling My Suit   December 1st 2008, 4:44 pm

Player01 wrote:
Sounds good ^_^


anyway where were you today? what have you been up to ? been out late? Hope you didn't drink .. or smoke ...


I didn't have the mood to stay in game today, I watched Tv and did something else...
Back to top Go down
Player01
Moderator
Moderator
avatar

Male Number of posts : 5567
Age : 33
Registration date : 2007-09-30

Your Char
In Game Name: OneZ / Player01
Level: 121
Classe: Blade / RM

PostSubject: Re: Selling My Suit   December 1st 2008, 11:32 pm

Heh i'm getting close to one of those days too lol .. hope u r better now ^^















 



vs

Back to top Go down
Invité
Guest
avatar


PostSubject: Re: Selling My Suit   December 2nd 2008, 9:33 am

Well... I restatted to pvp so have alot of hp now, so maybe a +28% billporon suit wouldnt be a bad idea ! Very Happy

got any c/o?
Back to top Go down
Invité
Guest
avatar


PostSubject: Re: Selling My Suit   December 2nd 2008, 9:51 am

For pvp it would be better to have a mp suit :3
Back to top Go down
Invité
Guest
avatar


PostSubject: Re: Selling My Suit   December 2nd 2008, 12:41 pm

Toshi wrote:
For pvp it would be better to have a mp suit :3


he doesnt have to use HP suit for lvling but uses atk rate suit instead since he has lots of HP by build already
Back to top Go down
Invité
Guest
avatar


PostSubject: Re: Selling My Suit   December 2nd 2008, 1:57 pm

He still lvling with a pvp build ? o.o
Back to top Go down
Player01
Moderator
Moderator
avatar

Male Number of posts : 5567
Age : 33
Registration date : 2007-09-30

Your Char
In Game Name: OneZ / Player01
Level: 121
Classe: Blade / RM

PostSubject: Re: Selling My Suit   December 2nd 2008, 2:19 pm

Fabia wrote:
Well... I restatted to pvp so have alot of hp now, so maybe a +28% billporon suit wouldnt be a bad idea ! Very Happy

got any c/o?

2b on forum atm ...
















 



vs

Back to top Go down
Invité
Guest
avatar


PostSubject: Re: Selling My Suit   December 2nd 2008, 2:21 pm

Toshi wrote:
He still lvling with a pvp build ? o.o



Better then lazy toshi style
Back to top Go down
Invité
Guest
avatar


PostSubject: Re: Selling My Suit   December 2nd 2008, 4:44 pm

Toshi wrote:
For pvp it would be better to have a mp suit :3

And some ppl are cool like me and got both >.> But lvling in a mp suit is well... lol!

But im thinking of selling both my tiger and my uni.. That would make a nifty penny, ill be back to you on this Apao Smile
Back to top Go down
Invité
Guest
avatar


PostSubject: Re: Selling My Suit   December 2nd 2008, 11:30 pm

@.@ suittttt
Back to top Go down
Invité
Guest
avatar


PostSubject: Re: Selling My Suit   December 2nd 2008, 11:58 pm

Fabia wrote:
Toshi wrote:
For pvp it would be better to have a mp suit :3

And some ppl are cool like me and got both >.> But lvling in a mp suit is well... lol!

But im thinking of selling both my tiger and my uni.. That would make a nifty penny, ill be back to you on this Apao Smile

I don't see the point in buying a suit that you not use for long ... Do like me fabia don't lvl :3 or borrow a 28 % suit to someone. If you were level 60 M i would say yes but at your lvl you are not fare from hero :3.
Back to top Go down
Invité
Guest
avatar


PostSubject: Re: Selling My Suit   December 3rd 2008, 10:30 am

Toshi wrote:
Fabia wrote:
Toshi wrote:
For pvp it would be better to have a mp suit :3

And some ppl are cool like me and got both >.> But lvling in a mp suit is well... lol!

But im thinking of selling both my tiger and my uni.. That would make a nifty penny, ill be back to you on this Apao Smile

I don't see the point in buying a suit that you not use for long ... Do like me fabia don't lvl :3 HAVE SOMEONE ELSE DO IT or borrow a 28 % suit to someone. If you were level 60 M i would say yes but at your lvl you are not fare from hero :3.


edited Cool


ANDI WANT THATSUIT affraid affraid
Back to top Go down
Invité
Guest
avatar


PostSubject: Re: Selling My Suit   December 4th 2008, 3:54 pm

Ill buy it, get Hero and then resell?? Should be worth much more once its worn by me Wink

+ it got 2 BPs to HERO, what more do you want?!
Back to top Go down
Invitado
Guest
avatar


PostSubject: Re: Selling My Suit   December 5th 2008, 12:36 am

Alex wrote:
Toshi wrote:
For pvp it would be better to have a mp suit :3


he doesnt have to use HP suit for lvling but uses atk rate suit instead since he has lots of HP by build already

Not really i was almost full int. No STA stats on any equipment.
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Selling My Suit   

Back to top Go down
 
Selling My Suit
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Selling 40k Orks and Gorkamorka stuff
» IOB High Elves - Selling Individual Units
» Selling hirst arts bricks
» Selling my Chaos Space Marines of Khorne
» Selling Account (Translated)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Fun quarter [Public] :: Business Square-
Jump to: